Minussa on aina ollut ns. "työnarkomaani":n vikaa. Olen aina ollut valmis tekemään ylimääräisiä tunteja, jos niitä on tarjoutunut. Koskaan en ole valittanut työn paljoudesta, en koskaan. Päin vastoin minusta pitää olla onnellinen, kun on vakituinen työ ja töitä riittää. Mutta nyt sen kyllä huomaa, kuinka paljon sitä ihmis keho muuttuu. Eipä ole enää helppoa olla seisoma työssä 12 tuntia putkeen tai tehdä pitkiä, melkein 2 viikon työ putkia ilman vapaa päiviä. Tässä kuussa olen vielä toiminut niikuin ennenkin, jos töitä on tarjottu olen ne ottanut. Ensi kuu onkin sitten ihan eri juttu. Olen sopinut itseni kanssa, että teen työt mitkä minulla vuorolistassa on. Kyllähän se kroppa varottelee varmasti aiheesta ja se pitää ottaa tosissaan. Omasta itsestä tässä koko ajan lisää opitaan. Nyt vielä ehkä jaksaisikin, mutta entä sitten, kun painoa on tullut se 15 kiloa lisää.. I Don`t Think So!!!

Vaikka aina olenkin pitänyt itseäni erittäin itsenäisenä naisena/tyttönä, nyt ei enää ole kyse vain minusta. Jokaisella on oikeus omaan  mielipiteeseensä ja uskoonsa, mutta itsenäisyys opettaa myös kuuntelemaan ja kunnioittamaan Omaa itseä ja tottakai myös muita. Itsenäisyyteen kasvetaan myös. Itsenäisyys tarkoittaa myös paljon muuta ja jokainen meistä tietää mitä se itselle tarkoittaa.

Hyvää Itsenäisyys päivää.